مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من مردمو نوه ام آدم نگشت!!!

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
الان چند وقته مامان بزرگم سپرده واسش عصا بخرم همش یادم میره !
جلو همه بهم میگه :
من می میرمُ تو عصا نمی خری واسم !
ازت راضی نیستم ، وصیت میکنم رو سنگ قبرم بنویسن
عمرم در آرزوی عصا بگذشت ، من مُردم و نوه ام آدم نگشت
***

بابام اس ام اس داده به من به شرح زیر :
اhamedsarerah2kilomzbekharbaba

من icon neutral فک و فامیله ما داریم ؟ آذر 91
بابام icon neutral فک و فامیله ما داریم ؟ آذر 91
کلید اسپیس icon neutral فک و فامیله ما داریم ؟ آذر 91
ایرانسل icon biggrin فک و فامیله ما داریم ؟ آذر 91
***
دو سال پیش روز تولدم بابام برام یه عینک طبی کادو خریده بود ، بهش گفتم پدر من این دیگه چیه گرفتی ؟ برگشت گفت همیشه دوست داشتم پسرم عینکی باشه icon neutral فک و فامیله ما داریم ؟ آذر 91
***
دیشب مثه بچه آدم دراز کشیده بودم جلو تلویزیون داشتم فیلم بـــِزَن بــــِزَن میدیدم . . .
یهو بابام اومد یدونه محکم زد تو ســرَم
من :O
میگم خو برا چی میزنی ؟
میگه : میخواستم احساس کنی جلوی اِل ایی دی سه بعدی خوابیدی !
من icon neutral فک و فامیله ما داریم ؟ آذر 91
تریی دی icon neutral فک و فامیله ما داریم ؟ آذر 91
والت دیزنی icon neutral فک و فامیله ما داریم ؟ آذر 91
فک و فامیله داریم ؟
***
تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن ! مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من ! میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم . . . !
من icon neutral فک و فامیله ما داریم ؟ آذر 91
***
بخشی از سخنرانی پدرم ، برای تشویق بنده به اشتغال و کار بیرون :
  ! دوره زمونه عوض شده ، تو باید دستت تو جیبت باشه ، اصلا هم نترس ! ان قدر بی شعورتر از تو هستن که الآن سرکار می رن !
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۱)

eyval baba vebloget kheili bahal bud ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">