مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

موقعیت پ ن پ

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

داشتم واسه امتحان فردام تواتاقم درس میخوندم وبدجوری سرم

دردمیکرد،یه دستمال هم پیچیده بودم دورسرم،مامانم اومده تواتاق

میگه:داری درس میخونی؟

من:آره دارم درس میخونم!

مامانم:امتحان داری؟؟

من:آره امتحان دارم!!

مامانم:آخی سرت دردمیکنه دستمال پیچیدی؟؟؟

من:آره سرم درد میکنه!!!

و در آخر مامانم:خاک توسرت این همه موقعیت پ ن پ برات جورکردم

نتونستی استفاده کنی!

من :|
کتابم O-o
مامانم :)))))))))
و بازم من :|

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

امروز چندومه؟!
اگه گفتی؟!

آفرین 13 اسفنده :دی

حالا اگه گفتی 5 روز دیگه چه روزیه؟؟
آفرین میشه 18 اسفند :دی

تا اینجاش عمه سلام میرسونه :دی

اما جدای از اینا که بگذریم باید بگم 18 اسفند تولدمه میشم 18 ساله :دی

خلاصه که کلی حرف زدم که همینو بگم
18 اسفند یادتون نره :دی
کادو نمیدین تبریک که بگید:دی
والااااااااااااااااااااااااااااااا :)
پاسخ:
چشم حتما
شما جزو بهترین و فعال ترین مخاطب های ما هستی
یه تبریک که ما رو نمیکشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">