مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نشد یه بار

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ

نشد یه بار این خانواده بپرسن صبونه میخوری
ما هم با ناز بگیم بیارین تو رختخوابم لطفاً
یعنی گفتیم ها
منتهی جوابش در خور مقام ما نبود نادیده گرفتیم!

 ***

زندگی رویاست ، زندگی خاطره‌ست ، زندگی آرزوئه ، زندگی شادیه ، زندگی … !
یکی به من بگه چرا زندگی جعفر نیست ، چرا بهرام نیست ، چرا فرشاد نیست ؟؟؟ ツ

***

ﺩﻭﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﻭﺍﺳﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺩﮐﺘﺮﺍ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ
ﭘﺮﺍﯾﺪ!
ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯿﻢ ﮐﻨﯿﺪ ﻟﻄﻔﺎ؛
ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺳﺨﺘﯿﻪ!

***

خارجیا رفتن تو 2013،ما هنوز تو 1391 موندیم!
چه وضشه آخه!
کی میخوایم پیشرفت کنیم!؟

***

یکی از فانتزیام اینه که یه شبکه تلویزیونی بزنم
بعد پیام‌های بازرگانی که خواستم بذارم این جوری باشه
افت تحصیلی پیدا کرده اید ؟
مشروط میشوید؟
هی زرتو زرت شکست عشقی میخورید ؟
ترشیده اید؟.
به افق بپیوندید ما محوتان میکنیم!!!
محوستان شریف !!!
با مجوز رسمی از وزارت افق

***

 دیروز رفتم خواستگاری

بابای دختره پرسید کجا کار میکنی؟

گفتم شرکت اپل!
با خوشحالی پرسید دقیقا چه کاری اونجا انجام میدی؟

گفتم اونجا اون سیب هاشون و گاز میزنم
نمیدونم چرا یارو ما رو با لگد انداخت بیرون !!!

***

 

ینی دلم میخواد تیپش مد شه

آی چقد بخندیم هاااااااااااااااا

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۳)

هههه تیپشووای مردم از خنده.مرسی خیلی باحال بود
پاسخ:
[جدن مردی ؟nk
  • من برادرزاده[نسیم]
  • من دوسش دارم تیپش ضایع است اما خودش عالییییییییییییییی
    پاسخ:
    تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز.
    سلام
    خسته نباشید خیلی مطالب جالبی گذاشتید

    وای که چقد بدم میاد از این پسره لوس جاستین بیبیر با اون مد مسخره ای که واسه خودش درست کرده اه اه. منم تو اینترنت دیدمش
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید

    همه ازش بدشون میاد
    ما که کلی بهش خندیدیم


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">