مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

هرکی بوده آشنا بوده

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

روش تربیتی مادرم اینجوری بود که مثلا من داشتم آشغال می ریختم می گفت داری آشغال میریزی ؟
میگفتم : نریزم ؟؟؟؟؟
میگفت می تونی بریزی ولی بعدش جرت میدم !!!
.
.


آهنگ قبلی = صدامو داری ؟
آهنگ فعلی = چی شد صدا قطع شد ؟
آهنگ بعدی = من شارژ ندارم بهم بزنگ !!!
.
.


دور نیست اون روزی که برن پیش ایرانسل برا تحقیقات قبل ازدواج که ببینن ۱ تا ۷ صبح با کی حرف میزدن !
.
.


هر کی بوده آشنا بوده چیست ؟
دیالوگ ایرانیان در مواجهه با خانه دزد زده !
.
.


از بس هیچی تو خونه ما پیدا نمیشه یه آن به سرم زد برم غذا ماهیمونو بخورم
رفتم دیدم ماهیمون از گشنگی مرده !!!
.
.


عاشق پیاده روی زیر بارونم چون کسی اشکامو نمیبینه
عاشق پیاده روی توی مه هستم چون کسی دود سیگارمو نمی بینه
کلا عاشق پیاده روی هستم چون بنزین شده لیتری ۱۰۰۰تومن !
.
.


جام مالِ بارسا بود ، تو مشتش بود !
.
.


من اگه فامیلیم نیا بود اسم بچمو میزاشتم
وِلکام تو دِ هُتل کَلیفُر
اصن من اولش یه گوله خلاقیت بودم بعدش دست و پا در آوردم !
.
.


حسینی بای یه داداش داره به اسم اَرِنجمِنت بای !

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۵)

خجالتم خوب چیزیه.جیگرجان؟؟؟!مدیران محترم سایت؟؟؟!این نظر این بیسوادو چرا تایید کردین؟اینا نقشه ی وهابیا برای از بین بردن ایمانه؛من الان اینو ارسال میکنم جواب نمیگیرم نسبت به همه چیز و همه کس بی اهتماد میشم خوووو...
قانع شدید؟؟؟؟!!!!
پاسخ:
جیگر: چی بگم والاتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
اولا انسان خودش باید اونقد درک و فهم داشته باشه که این چرندیات رو باور نکنه
اما ناگفته نمونه نظر شما بجا بوده ممنونم از تذکری که دادین
حذف میشه نظر این شخص

دوست عزیز (...)با شمام آنجا جای اینجور نظر گذاشتن نیست

نکن این کارا رو نکن!

پاسخ:
جگیر: بله بله :D

این نظر هایی که میگه فلان فلان رو ب چند نفر برفست رو تایید نکنیین

الان من 9 نفر از کجا بیارم؟ایا؟

الان شما تا 9 سال دیگه جوابگوی بد شانسی من هستید آیا؟

وو هه هه

پاسخ:
جیگر: وو هه هه وو هه هه وو هه هه
خخخخخ عاااالی بود وبت عالیه خیلی خندیدم مرسی
پاسخ:
جبگر: سایته دلبندم سایته :))))))))))))))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** **** **** **** **** **** **** **** **** ** **** **** *** **** ***** **** **** ***** ** *** **** **** *** **** *** ***** *** ****** *** ** **** ** **** **** **** *** *** ******* *** ***** *******

پاسخ:
جیگر: به علت اعتراض این نظر حذف شده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">