مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ولی من اینکارو می کنم

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

میگن یه روز چرچیل داشته از یه کوچه باریکی که فقط امکان عبور یه نفر رو داشته رد میشده که از رو به رو یکی از رقبای سیاسی زخم خوردش میرسه ، بعد از اینکه کمی تو چشم هم نگاه می کنن ، رقیبه میگه من هیچوقت خودم رو کج نمی کنم تا یه آدم احمق از کنار من عبور کنه !!!
چرچیل در حالیکه خودش رو کج میکرده میگه : ولی من اینکارو می کنم !

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۱)

صرفا" جهت اطلاع هر کی باور کنه خیلی احمقه:دی شاید خیلی ها هم متوجه شده باشن و رد شده باشن ولی من مینویسم و این کارو میکنم!!!!!!!! :دی

تو یه کوچه دو نفر بودن،یکیش که ضایع شده پس داستانو اون تعریف نکرده و از اون طرف چون چرچیل یه فردی بوده که دچار گشادیسم بوده و حرام زادس حرفش اعتبار نداره:دی 

مگر اینکه این داستانو کسی تعریف کرده باشه که میخواسته بگه چرچیل آدم خفنی بوده که در این صورت هم غلط کرده:دی چون چرچیل یه احمق کثافت بوده:دی

با تشکر:دی
پاسخ:
سپاس گذارم :دی
این مطلب فقط جنبه طنز داره و میشه ازش درس اخلاقی گرفت :دی
وفاقد هرگونه اعتبار دیگر است :دی
بازم سپاس از نظرتون :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">