مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پاسخنامه ی من!! (خداییش برای خودمه)

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

امروز امتحـــــــــان گزینه دو داشتیم !!!!!!

 
فقــــــط به افتخار نویسنده ها و مخاطب های سایت توفانی !!!!!!
 
آدرس سایت رو هم نوشتم که نگید کار خودش نیست !!!
اگه بدونید با چه مشقتی عکس انداختم !!!!!!!!! فکرش رو بکن بین کلی مراقب های مدرسه نمونه دولتی !! (تعجب نکنید مگه من چمـــه ؟؟! باور کنید درس خونم!)
 
خداییش لایک و نظر نداره !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این شجاعت ××××
 
اینم کار پشت سریــــمـــه !! اسمش مجیده !! 
  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • موسسه تربیتی رسانه ای اسرا

نظرات  (۷)

سلام لطفا نظرم رو زود نمایش بدین تازه ثبت نام کردم مرسی جیگر
صددرصد لایک داره والا
  • فامیل نزدیک
  • ایول میبینم که گوشیت هم Nokia x3 هستش .
    پاسخ:
    جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    بالاخره شما کنکوری هستین یا دهه ی شصتی؟
    پاسخ:
    من چیز عجیب غریبی هستم !!!!!

    پدر و مادرم هم نمیدونن من کیم !

    چندگانگی هویت دارم !!!

    اول یک آفرین بههت بگم برای خلاقیتت
    بعدشم بگم خجالت نمی کشی برگه امتحانی را این طوری پر می کنی؟از شما بعیده
    پاسخ:
    باور کنید فقط به افتخار بروبچ سایت و طرفدارامون این کارو کردم !
    جدی !

    چون نخونده بودم مهم نبود !!!!!!!!!×××× (البته هیچ وقت نمیخونم . ولی حالا خواستم ادای این بچه درس خونا رو در بیارم!!)
    سلام.
    الکی میگه! :)

    احتمالا درصدات بیشتر از صفر شه! من یه رفیق داشتم توی یه آزمونی همینطوری برگه رو پر کرد و رفت، درصداش منفی نشد که هیچ آخر هم نشد!

    پاسخ:
    سیــ ـ ـد :فک کردی من خودم چجوری کنکور قبول شدم؟


    علیــ ـ ـ ـرضا : در ضمن رتبم شد 60000...
    یه شیمی -2 % زدم !
    زیست : 5%
    فیزیک 2%
    زبان 67%
    ادبیات 27%
    عربی 10%
    دین و زندگی 14%


    خداییش حال میکنید خصوصی ها رو !!!
  • بنده خدای موفق
  • عافرین
    پاسخ:
    ممنونم ....
    این حرفای شما به من دلگرمی میده!
    انشاالله آزمون بعدی کلشو اینجوری میکنم
    یه انشا مینویسم !!!!!!!!!!


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">