مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پراید چیست؟‏

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ

پراید چیست؟‏
وسیله ایست چهار چرخ که این روزها دست نیافتنی شده. شرکت خودرو سازی سایپا یکی از رقیبان اصلی شرکت لامبورگینی میباشد. تولیدات این شرکت بخصوص خودرو پراید یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در ایران است و این کار را به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام میدهد.‏
مستقیم: با اینکه پراید یکی از امنترین خودروهای ساخته شده به دست بشریت است!!! ولی آمار سالیانه مرگ و میر در اثر تصادفات جاده ای این خودرو سر به فلک می کشد.
غیر مستقیم: چشم دوختن به قیمت های این خودرو لوکس ایرانی به تنهایی کافیست تا شما یک سکته خفیف را در قفسه سینه خود حس کنید که برای افراد مسن یا کم بضاعت میتواند شدیدتر باشد و منجر به مرگ گردد.‏
ترکیب آلیاژ به کار رفته در بدنه این خودرو توسط شرکت سازنده محرمانه بوده؛ این آلیاژ در عین مقاومت بی نظیر بسیار سبک بوده و باعث میشود این خودرو وزنی در حدود یک بادبادک داشته باشد.
در ضمن این سوپر خودرو ایرانی در حال حاضر به یکی از سوژه های داغ سایت 2funny.ir تبدیل شده است.

سایپا مطمئن

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۲)

احتمالا مهندسین کارخونه به جای آهن و فولاد و ... از پسته، زعفرون و گل گاو زبون استفاده می کنن که اینقدر قیمتش تازگیا رفته بالا!
پاسخ:
والااااااااااااا
راستی مگه گل گاو زبون هم گرووون شده؟!
تا حالا از این زاویه نگاه نکرده بودم که بعده هر 45 دقیقه باید 15 دقیقه استراحت کنم


میگم بهتر نیست بشینم همون درسمو بخونم بعده کنکور تو سایتتون لنگر بندازم؟!

(حالا من یه چی گفتم مگه میشه سایتتون نیومد)
پاسخ:
نه هر 45 دقیقه رو که من اغراق کردم
ولی اساسا از نظر علمی....
هر 1.5 ساعت درس خوندن 15 دقیقه رو باید استراحت کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">