مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پراید 14 میلیون؟؟؟؟!!!

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۵۵ ب.ظ

پراید 14 میلیون؟؟؟؟!!!
.
.
.
.

به زودی شاهد تردد شتر و اسب

در معابر و خیابانهای کشور خواهیم بود :)))
امنیتش هم بیشتره...
جنبه فان هم داره...
الحمد الله برگشتیم به دوران صدر اسلام
الله اکبر... :-j
من برم چاه بـکنـم خیلی تـشنمه......:|

***

درس خواندن چیست ؟
.
.
.
.
عملی ‌است که در آن
غذا خوردن،

تلویزیون تماشا کردن،

فیس بوک،

و اس ام اس زدن

همراه با کتابِ باز شده انجام میشود... :)))

alan man dar hale dars khondanam :D

***

داشتم بدو بدو از پله ها پایین میرفتم که تو پاگرد پله دیدم دختر همسایه داره زور میزنه یه چمدون گنده رو ببره پایین.

گفتم : کمک میخوای؟
گفت :ممنون :)
چمدونو بلند کردم، زاییدم! 70 کیلویی بود!
کم نیاوردمو مثل قاطر 4 طبقه رو دوییدم پایین.
به پارکینگ که رسیدم دیدم یارو هنوز بالای پله هاست و
از لای نرده ها داره منگُل وار نگام میکنه!
گفتم : میخوای ببرم بیرون؟!
برگشت گفت: راستش داشتم میبردم بالا!!!!!! :| :| :|

***

اینایی که شبا موقع شب به خیر گفتن میگن مال خودمی
اینایی که بددهن نیستن وقتی فحش ازت میشنون میگن بی ادب
اینایی که دستاشونو با دوتا دستت باید بگیری
همونایی که وقتی عصبانی میشی و داد میزنی بغلت میکنن و میگن باهم حلش میکنیم
اینا خیلی دوست داشتنین اره خیلی
اگه یکی ازینارو دارین به راحتی از دستش ندین

اگه هم نداری شماره منو یادااشت کن چاره چیه دیگه گناه داری :)))
***

رفتم قهوه خونه سنتی گفتم :2تا چایی بده !میگه :چای شکلاتی داریم،بیارم؟
گفتم :باشه بیارین ببینیم چه جوریه !!یه قوری چایی آورده با 4تا شکلات بغلش ...! :|

***

عکس:قیافه بچه هایی که تا 3-4 صبح پای نت میشینن

بچه

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۵۵ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">