مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پسپسپسپسپسپس

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

این دخترایی که با یکی دوست هستن بعد یهو خبر عقدشون با یکی دیگه میرسه ، منو یاد رونالدینو میندازن که به راست نگاه میکرد ولی به چپ پاس میداد !
.
.
تو خونه ی شما هم اگه سر سفره سُرفت بگیره مشت و لگد میاد تو کمرتون ؟ یا فقط خونه ما اینجوریه ؟

.
.
طرف کلا یه بار توی مهمونی با دبه سرکه واسش تنبک زدن اونم خونده !
حالا پست گذاشته : همکار عزیزم بنیامین جان از طرف خودم و جامعه هنری تسلیت عرض میکنم !
.
.
مورد داشتیم دختره واسه بالا و پایین کردن شیشه ماشین کلاچ میگرفته !
.
.
من تا همین پارسال فکر می کردم فاتحه رو این جوری باید بخونی : پِسپِسپِسپِسپِسپِس خدا بیامرزتش !
.
.
یکی از فانتزیام به وقوع پیوست !!!
مامانم از بیرون اومد تا اومد از چیپسم برداره گفتم : اول دستتو بشور !
آقا یَک حالی داد که نگو …
فقط یکم شکستگی پاهام اذیتم میکنه ولی تمام کبودیام خوب شده …
تازه دکتر گفته هفته دیگه گچ دست و پامم باز میکنه !
.
.
دانش آموزان ردیف اول کلاس همه باهوشن ولی تا زمانی که دانش آموزان ردیف آخر مایل به رقابت نباشن !

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">