مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

چی میگید ؟؟!

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • موسسه تربیتی رسانه ای اسرا

نظرات  (۵)

  • بنده خدای موفق
  • درسته مطلب قدیمیه اما بازهم اعتراضی میشه به این سریال ها و فیلم ها
    در ضمن ما باید همیشه به فکر دفاع دین باشیم این رای گیری ها اگر چه نتیجه نداره و پاسخی نشون نمیده اما همین کافیه تا قدرت مسلمونا نشون داده بشه
    مسلمونی که به فکر دفاع دین نباشه فایده نداره وضع الان شیعه طوری شده که ما بیشتر از دعا نیاز به حمایت داریم.مسلمونا وشیعه ها خیلی زیادن اما شیعه ای که حاضر به دفاع باشه و برای دین و مذهب قدم برداره کمه مشکل ما همینه که فکر می کنیم شیعه بودن به انجام اعمال عبادیه ولی در کنار اون باید همیشه از شیعه بودنمون دفاع کنیم اگه مردم به فکر این بودن که اعتراضی به این اوضاع کنن وجلوی توهین به مقدسات رو بگیرن شاید شیعه جلو تر از حالا بود
    بهرحال متشکرم باخودم فک کردم شاید چون بازدید زیادی دارید فایده ای داشته باشه ولی خب.....
    باز هم متشکرم همین که تبلیغ کنید و سایت رو در ایام شهادت آپ نمی کنید لطف بزرگیه که احترام ائمه رو نگه داشتید
    در ضمن بدونید همین که خنده رو لب بقیه میذارید عالیه
    زیباست که خوشحالی کسی رو ببینی
    و زیباتر اینه که بدونی خودت بهش خوشحالی بخشیدی
    خیلی طولانی شد ببخشید
    طرفدار پر وپا قرص شما:):):):):)

    پاسخ:
    پسر عمه زا :

    نوکر بنده خدای موفق هم هستیم !
    انشاالله که حداقل اینجوری یه سهمی داشته باشیم !
    یاعلی
    کاملا موافقم..
    افرین ..
    پاسخ:
    پسر عمه زا :

    درود بر اندیشه شما !
  • بنده خدای موفق
  • ببخشید به این آدرس برید اسم مطلب هم هست"هشدار شیعیان به پا خیزید"
    www.afsaran.ir/links/url/rohani1359.blogfa.com
    بازم معذرت
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    اما این مطلب خودش برا 27 بهمنه
    این قضیه سریال هم تا اونجا که من اطلاع دارم ماله خیلی وقت پیشه یه جورایی جوابیه است برای مختار(به حیال خودشون)
    فکر میکنم تازه پخش هم شده باشه سریالش
    راستش خودم تا حالا ندیدم این قبیل رای گیری ها نتیجه ای هم داشته باشه
    و به این ها اعتمادی ندارم
    شرمنده
  • بنده خدای موفق
  • لطفا به آدرس www.afsaran.ir/links/url/derakhshan92.blogfa.com رفته و مطلب بشتابید اسلام در خطر است را پس از مطالعه در سایتتان نمایش دهید...... خواهش می کنم بخاطر خوشنودی دل امام زمان هم ک شده این کار رو بکنید التماس میکنم این مطلب رو همه جا پخش کنید اگه شیعه هستید لطفااااااااا
    اگه واقعا مسلمونید خواهش میکنم التماااااااس
    پاسخ:
    سلام
    به ادرسی که دادید رفتم مطلبی نبود
    به وبلاگ derakhshan92.blogfa.com هم سر زدم اما مطلب و پیدا نکردم
    به پروفایلتون تو افسران هم سر زدم مطلب و پیدا نکردم
    لطفا ادرس رو اصلاح کنید
    به روی چشم اگه مطلب قابل انتشاری باشه حتما منتشر میشه
    آفرین به این پست
    پاسخ:
    آفرین بر شما کلیک کنندگان بر روی تبلیغات
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">