مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

کار امروز رو به فردا میفکن

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۵۶ ب.ظ

داشتم تو اتوبان میرفتم دیدم یه بچه ای رو موتور خوابش برده بود و داشت می افتاد باباش هم اصلا حواسش نبود رفتم کنارش هر چقدر بوق میزدم نمی فهمید آخرش رفتم جلوش و سرعتمو کم کردم تا ایستاد بهش گفتم پس چرا حواست به بچه ات نیس ی دفعه دو دستی زد تو سرشو گفت : اصغر پس ننه ت کوووووووو؟؟؟

 

  ***

 

هیچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز
..
.
.
..
.
.
  قشنگ بندازش واسه دو سه هفته دیگه، خیالتم راحت باشه

 

  ***

 

به مامانم میگم لایک به غذات،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگه لایک به هفت جدت نمک نشناس!!
:))))

 

  ***

 

مامانم زنگ زده مغازه میگه داداشت اونجاس هنوز؟

میگم نه چن دقیقه پیش رفت

میگه یعنی کلا رفت؟!

گفتم نه هنوز نصفش اینجاست !

 

  ***

 

هیچ لذتی بالاتر از این نیست
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به بچه ۲ ، ۳ ساله بگی مامانتو گرگ خورد

 

  ***

 

قیافه ما وقتی از بابامون پول تو جیبی میخواییم !!!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۵۶ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

خداییش صادقانه عکس های ظنزتون حرف نداره :)


همین نگاهش منو کشته :دی
پاسخ:
دم شما گرم که میایی ایمجا سر میزنی
قابل شما رو هم نداره

راستی کلیک روی تبلیغات باعث دلگرمی ماست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">