مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

کدام پوشش مورد قبول شماست؟

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۲۰)

lمن سه رو دوست دارم



لطفا به وبلاگم سر بزنید
به نظر من  شماره 4 عالیه . هم محجبه است هم زیبا
از شماره 1 تا بی نهایت! همشون خوبن چون آزادی خوبه :)
  • پوشش زیبا با چادر
  • من ۲. ولی ۱ بهتره. البته بعضی موقع ها ۱ هم هست. 
    شماره های 2 تا 5. شماره های 1 و 6 به نظرم مناسب نیست. یکی سخت گرفته یکی هم شل کرده. شماره های 7 و 8 هم اصلاً حجاب نیستن. به نظرم لباس یه زن پوشیده اروپایی بدون روسری نسبت به 7 و 8 به اسلام نزدیکتره.
    از نظر من یک هم خیلی خوبه ولی همین که ما 2و3 رو رعایت کنیم هم کافیه
    من شماره 6 ام اما شالم عقب تره
    فقططططط شماره 6 شبیه منه ولی من وقتی جای مذهبی میرم چادر میکنم....ولی کلا خوشتیپ هستم.....
    شماره 7و8 چون جون میده براسکس
    فقط وفقط 1.2
    شماره 1 بهترین نوع پوشش است شماره2و3هم خوبند ولی 1خیلی بهتره
    من خودم شماره ۳هستم و دوستان عزیزم که میگید از چادربدتون میاد حواستون باشه چادر پوشش حضرت زهراست ومبادا بخواهیم به خاطر هوا و هوس دل امام زمانمون رو بشکنیم و باعث دیر شدن ظهور آقامون امام زمان بشیم 
    6و4
  • زهــــــــــرا
  • شماره ۲چون خودم اینجور پوششی دارم...


    123 ولی خودم 3 هستم
    3 و 4 و 5 و 6
    ن به اون شور یه شوری ن به این بی نمکی . تعادل تو همه چیز بهترین کاره
    7و8
    2.3.4.
    قلبا:هیچکدوم
    ولی براساس هنجارهای جامعه باید بگم 6

    بیشتراوقات شماره3هستم ولی بعضی ی ی ی مواقع شماره.6

    3.4.5گاهیم6  1.2که دیگه خیلی سخته اونجوری چادرگرفتن زن درعذابه7.8 که دیگه ارزشه زنو زیر پاشون له کردن دختر تو هیچی نمیپوشیدی سنگین تر بودیا تو نمیدونی که یه زن چه ارزشی داره فک کنم اینا فک کردن که یه تیکه گوشتن کهواسه همن
    من از هیچکدوم از اینها خوشم نمیاد .همشون با حجابن شماره 12-11-10 ندارید .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ولی 6-5-4 خوبن . از قدیم گفتن نه شور شور نه بی نمک

    1

    ی زمتنی 3 بودم ولی الان عاشق 1 ام

    اخه دیدم همه تو فازه 1تا 3 ان...همه هم متعصب....خوف کردم !
    پاسخ:
    جیگر: نه بابا خوف نکنید :)))))))))))))))))))))
    من میگم 6 ولی 1 رو هم دوس دارم من تو مدرسه امام حسین درس میخونم و باید چادر سرم کنم من یه دوست خوب به نام آیدا سیدی دارم اون دوستی بسیار پاکه
    من 6 رو دوس دارم
    شماره ی یک چون خودم اونجوری هستم
    پاسخ:
    فامیل دور :خیلی هم عالی و مورد پسنده 
    از جمله خودم 
    با عرض شرمندگی
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    666666666666666
    پاسخ:
    جیگر: چرا شرمندگی؟

    4 از همشون بهتره ....حجاب کامل هم داره...

    من شیش  چون قیافه ی دختره به دل میشینه 6 البه پوششم بد نیست
    شماره ی 1 خیلی زیباست و مناسب یک خانم با شخصیت محترم ایرانی،از شماره ی 2 خیلی خوشم نیومد،شماره ی 3 هم مناسب بانوان جوان ما که در عرصه ی کار هستند خوبه.
    ولی من اگه بخوام خدایی نکرده!زن بگیرم یکی میگرم مثل 1 یا حداکثر 3 که زیباییشو در اختیار هر کس و ناکسی نذاره...بعله ما اینیم!!!!
    بچه شیعه باحالا پرچم بالاااااااااااااااااااااااا...
    فقط 8
    من خودم3
  • خانووم کوچیک
  • به نظر من 4خوبه.ولی بسته به موقعیت حاضرم 3و5 هم بشم ولی دیگه بیش تر نه.چون 1و2 زیادی سخت گیریه،6و7و8 هم دیگه برای یه دختر مسلمان وایرانی مناسب نیستن.
    jast8
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:)رسمآ خسته نباشی
    جیگر: شمار های بالاترم داریماااااااااا ولی جایز نبود عکسو بزاریم...می خوای اونارو بگو؟ :)))))))))))))
    8
    پاسخ:
    جیگر: :)))))))))))))
    خوب هر کی یه نظری داره
    ولی ما خانوادتا 6 هستیم
    البته حتما 5 مناسب تره
    ولی من کلا با 123 مخالفم
    بازم میگم هر کی یه نظری داره
    بنده به شخصه ♥1و2♥ رو میپسندم!

    6

    6
    نظرات خیلی خوب بود من هم 1راستی شما شخصیت خودتونو کامل معرفی نکردید
    3
    شماره ٦
    معلومه 6
    ولی مدل های دیگه ای هم می شد باشه که باشیطنت فقط سعی کردی انتخابات رو جوری انجام بدی که همه بریم سراغ 1 یا 2 یا 3
    کلا از بوی عرق دادن یا آرایش کردن متنفرم .
    عزیزان به اون نمیگن چادر چونه ای . به اون میگن اسلامی . من اگه خودم زن گرفتم 1 2 3 یا اگه تا اون موقع شرایط زیاد تغییر پیدا کنه یا این که خعلی زنذلیل بدبخت باشم زن خیلی خوبی هم نگرفته باشم 4 . شوخی کردم 4 هم خوبه .
    3
    4
    5
    هرسه خوووووووووووووبن
    8
    1,2 ک یه چیزه! 7,8 هم ک شبیه همن!
    پاسخ:
    جیگر:خخخخخختـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    4 چون اولی و دومی و سومی افراطیه هفت و هشتمی هم خیلی جفه ولی 4 متعادل و شیکه

    88888888888888888888888888888888888888888888888888
  • یکی از برابچ
  • سلام
    پوشش مورد قبول من جزء اینها نبود!

    پاسخ:
    جیگر: ایــــــــــــــــــــــــــــــــــولتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    حتی ناظمم دبیرستانیای یه مدرسه یه دختره رو باbfجای مدرسه دیده بود حالا چی دختره هم چادری خلاصه حرفم اینه یکی اول باید ذهنو دلش پاک شه بعد چادر سرش کنه
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) ایمان مثله یه پازل میمونه که هر تیکش در کامل کردنه ایمانت کمک میکنه دله پاک هم به تنهایی به درد نمیخوره چون حتمآ اون دل ناپاک میشه با نگاه های آلوده
    حجاب مثله یه واکسن میمونه در مقابل تیر نگاه های آلوده
    نه معلومه که نه اما وقتی سرتو بندازی پایینو اون اشخاص اگه یه کم شخصیت داشته باشن خودشون خجالت میکشن نه. اینکه مسلن یه فردی با اینکه چادر سرش باز هم ذهن و فکرش خراب شدس و کسی که تو سن 13 سالگی ذهنش خراب باشه دیگه وای به حال فرداش من خودم اینطور اشخاصی رو تو مدرسم دیدم که میگم به خاطر همین چون تو اون مدرسه یه همفکر نداشتم مدرسمو عوض کردمو باز هم اون افراد تو کلاسم هستن خدارو شکر باز تو مدرسه جدیدم یه دوست خوب پیدا کردم ایشونم اسمشون آیداس و از روز اول مدرسه من ذهنشو تشخیص دادم که جزو اون افراد هست یا نه بابا اصن دروغ کجا من تو بیرون اکثر اوقات با مانتو بلند و شلوارو شالم اما خدارو صد هزارمرتبه شکر که من ذهنم هنوزسالمه
    نظر شوما هم درسته کلاه قرمزی جان! چادر تو جامعه خعلی هم خوبه مس یه محافظ عمل میکنه اما به نظر من عادم باید باطنش ودلش هم صاف باشه درست میگم ؟!
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:)با دله پاک میتونی نگاه های ناپاک و از خودت دور کنی؟!
    عاغا راس میگه دیگه 6 خوبه. چون نه خعلی زایس نه خعلی چادر چونه ایی
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) ولی به نظره اینجانب هیچ حجابی زیباتر و باوقار تر از چادر نیست

        

    6

    پاسخ:
    جیگر: به به :D
    فرقی نمی کنه عزیز. وقتی به خاطر خدا قدم در راهش بذاری. خودش خرج خانواده رو هم جور می کنه. می دونی مشکل خیلی از ما ادما اینه که خدا رو به خدایی باور نداریم. به قدرتش ایمان نداریم. ا صلا روش حساب نمی کنیم. توکل این روزاست که به درد می کنه.
    این که میگم چاره ای نیست به خاطر این نیست که از مردم میترسم که بد رفتار کنن ، به خاطر اینه که دارم خرج یه خانواده رو میدم .
    پاسخ:
    جیگر:بابا ایول!!!
    برای مهسا
    فکر کنم نظرم ارسال نشد. دوباره مینویسم.
    مهسا جان وقتی بنده ای از درگاه خداوند آنقدر دور بشه امیدی به برگشتش نباشه. اون بنده به عالم غفلت و بی خبری فرو میره و به دین و..... میخنده ویا بی توجهه.
     میدونی خدا خیلی دوستت داره که چنین دو دلی  و افکاری رو داری ؟ چون همین میتونه یه پله باشه برای بالاتر رفتن عزیزم.
     وقتی وباور داشته باش اگر یک قدم به سمت خدا بری خدا چندین و چندین قدم به سمتت خواهد اومد.
    لازم نیست که حتما از همون اول طوری لباس بپوشی که  هم موجب عکس العمل بقیه بشه و هم اینکه خودت هم تحت فشار قرار بگیری و خسته بشی و اخرشم بذاری کنا. اگر الان میگی شماره 8 یا 9 هستی. خوب از دفعهبعد شماره7 باش. بعد که هم برای خودت وهم بقیه جا افتادشماره 6 و ... . و حتما لازم نیست چادری باشی  مهم حجاب مناسبه عزیز. نگون نمی تونی و چاره ای ندار چون چاره هست: خدا تو از خداوند متعال کمک بخواه . اون راه چاره رو برات درست می کنه. به مطلب دعوایی بر سر چادر هم سری بزن. خالی از لطف نیست.
    پاسخ:
    جیگر: 
    مهسا جان هیچ می دونیک ه خدا اونقدر دوستت داره که این دو دلی ها و افکار رو داری؟اونایی که در عالم خودشوننو به این حرفها می خندن و یا بی توجهن باید براشون ترسید.
    حتما لازم نیست که یه چادر برداری رو بندازی رو سرت . اگر می گی شماره 8  خوب از این به بعد شماره7 رو استفاده کن. یه سال دیگه برو سمته شماره6. لازم نیست یهو طوری خودت رو تغییر بدی که حتی خودت هم خسته بشی و بلکه تدریجا و اهسته. و مطمئن باش تو اگر همین یک قدم رو برداری خداوند چندین و چندین  قدم به سمتت خواهد برداشت. و همین دو دلی ها یعنی یکی از گام های خداوند. این لینک رو هم برو وهمشو بخونم مقدور بود حرفهای منم  تو آخر نظرات بخون: مطلب دعوایی بر سر چادر. واینکه میگی نمیتونی و چاره ای نداری: چاره هست تو اراده کن و بگو خدایا خودت کمکم کن. کمکت می کنه. حق نگهدارت
    پاسخ:
    جیگر: حرفاتون واقعا زیبا و درسته
    آخه نمیشه ، یعنی نمی تونم . چاره ای ندارم .
    پاسخ:
    جیگر:ها؟!تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    من الان 8 هستم شایدم 9 ولی دلم واسه 1 خیلی تنگ شده
    پاسخ:
    جیگر: 

    فامیل دور:

    خب دست خودته برگرد به دوران کهن
     1تا 3 عالیه
    پاسخ:
    ممنونتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    lمن4و5پوشش برتر یا هون چادر خیلی خوبه ولی بنظرمن حجابی که جایی از بدنت معلوم نباشه وساده باشه هم خوبه من که اینطویم
    من 4 و 5 هستم ولی خیلی دوست دارم 2و3 بشم منتها اول این که خانواده ام 
    بیش ترشون 6و 7و8البته مادرم 1و2 یا زن دایی هام4 و5 ولی در کل بیش تر  
    فامیل هایمان6و7 هستند کمکم کنید
    دوم این که 4و 5 چه فرقی داره 
    سوم این که حجابی که روسری ساده گره بزنیم و موها هم دیده نشه رو چرا نزاشتید
    چهارم این که من دوست دارم یک حجاب از بین2و3و4یا5 واسه خودم انتخاب کنم وثابت بمونم ولی نگران اینده هستم مثلا در دبیرستان یا دانشگاه عوض نشوم یا دراینده به دلیل ازدواجت غیر حجاب ندهم
    چرا وقتی دین گفته گردی صورت و دستها تا مچ موردی نداره پوشونده نشه ما کاسه داغ تر از آش شدیم؟ واقعا سواله برام!

    salam,shomare 1 ke alie,vali estefade az on liaghat mikhad,man az 3 estefade mikonam chon fek mikonam to in zaman ke kheili az javoona az chador khosheshoon nemiad dokhtarane momen movazafan ba hejabe kamel vali shik baghi javoon ha ro be hejab targhib konan

  • فدایی شیخ علی اکبرتهرانی
  • به نظرمن شماره یک
    چون حتی ازیک وسه هم وقاروسنگینیش بیشتره
    خیلی ها باکلاس وشیک بودن رو تو بی حجاب بودن میدونن ولی خدایی  خودتون بگیدوقتی شماره یکو میبینی اولاباتمام وجودت به مقام یک خانم پی میبری
    بعدهم توبقیه ی شماره ها حتی یک ودو که روسری ودستاشون بیرونه یعنی تو روخدابیامنونگا کن
    بعضی ها ازمومن  تصویر یه خشکه مقدس کثیف که به ظاهرش رسیدگی نمیکنه دارن ولی مومن واقعی پاکیزه تروباکلاس ترازهرکس دیگییه
    اون تصویری که درذهن هاست همون واقعه خشک مقدسه
    من حجابم همون شماره یکه
    واستادانم شیخ علی اکبرتهرانی وخانم تهرانی هستن
    ادرس سایت روهم برای شما دوستای گلم میزنم که اگه خواستیدیه سری بزنید
    www.Aliakbar.ir
    راستی خیلی ازحرفام ازفرموده های استادم خانم تهرانی بود
    خیلی حرف زدم ممنون ازنظرسنجی تون 

    1بهتر از 2 و 3 هستش

    4,5,6

    چون هم خوش لباسی هم حجاب داری

    پاسخ:
    تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزنظر شما هم محترمه 

    4,5

    مهم اینه آدم تو حجابش راحت باشه  تازه تو قرآن نیومده پوشاندن شونه واجبه

    پاسخ:
    تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز.
    جون من نیگا کنین نه به او لیه نه به آخریه حد وسط 6 بهتره چون نه مث اولیس نه آخریه
    1
    من 6
    (6)
    درضمن پسرا نباید توی این نظرسنجی شرکت کننا.
    پاسخ:
    چرا ؟
    پسرام در مورد همسر آیندشون اعمال نظز میکنن خو
    3 یا 4
    زیاده روی در هر چیزی موجب مرض است.
    من که خودم مدل سه چادر سرم می کنم
    یک یه چیز دیگه است ولی واقعا سخته مخصوصا تو دانشگاه ...
    در جواب دوستانی که می گن چار و پنج هم کامله : طبق دستورات اسلام پوشاندن شانه هم جزئی از حجابه پس چار و پنج کامل نیستن

    التماس دعا
    پاسخ:
    تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز.
     7 6 8
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) خسته نباشید
  • محمد لطفی کهریزسنگی
  • 1-2-3
    حجاب خوبه ولی هرکدومشون بستگی به خانوداه،شهر و... متفاوت ولی با حجاب کامل یعنی چادر می پوشند
    ببخشید 4 و 5 منظورم بود
    پاسخ:
    اها خیالم راحت شد

    شماره  5 و 6 چون شخصا از چادر خوشم نمیاد

     

    پاسخ:
    چرا خو؟
    اون موقع که چادری نبودم مثل 6 بودم و فکر میکردم خیلی خوش تیپم
    ولی الان به حجابی غیر از 1 راضی نمیشم و به نظرم از همه شون باکلاستره
    الحمدلله...
    پاسخ:
    سروناز : درسته کاملا حق با شماست
    همش خوبه!من نمیدونم کی قراره یاد بگیریم هر کسی ازاده هر جور دلش میخواد لباس بپوشه.
    پاسخ:
    جیگر:
    بله اونکه صد البته درستهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    3

    مورد1و2و3 خوبه ولی 4و5 هم حجاب دارند وبرای کسانی که چادر پوشیدن واسه شون سخته خوبه.من خودم3 هستم

    سلام
    من 2 بودم ولی الان دارم به 1 متمایل می شم ، فعلا این وسطم ولی 1 رو خیلی دوست دارم
    پاسخ:
    ببعی:)تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

    متحولم کردی کلاه قرمزی

    دمت گرم

    ولی قبول داری بعضی جاها دیگه  تحمل رفتارها خیلی سخت میشه؟

    اما بیشترین چیزی که منو آروم میکنه اینه که خوشحالم به خاطر من

                   **** زندگی کسی از هم نمیپاشه****

    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) آره بعضی جاها تحملش خیلی سخته قبول دارم حرفتو ولی تنها چیزی که آرومت میکنه اینه که مطمئنی راهه درستو داری میری و خدا ازت راضیه و همین طور به قوله شما زندگی کسی بخاطر تو بهم نمیخوره 
    دمه شوما هم داغتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    یاعلی
    آخه این چه خالی بندیه که همتون میگید ۱تا ۵؟! من خودم اصلا همون ۱ که شما میگید ولی وقتی میری مغازه ج شماره ۸ رو میدن وقتی میری اداره کارتو راه بندازی جواب ۷ رو میدن! بعدم والا من از ۳ سالگی چادر مقنعه سرم بوده ولی همه دوستام که امثال گزینه های بعد ار ۵ هستن روزگارشون از من بهتره! این خدای شما کجاست؟ دیدید سلام منم بهش برسونید!
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) آره درسته بیشتره جاها کاره کسیو راه میندازن که بد حجابه اما خانمی که حجابشو رعایت میکنه واسه این نیست که کارش راه بیفته واسه اینه که خدا گفته پس نباید اینا واسش دلیل بشه برای رعایت نکردنه حجابش کاره آدمو باید خدا  راه بندازه نه بنده ی خدا
     شاید اونایی که بد حجابن روزگارشون خوب باشه به قول شما اما روزگار این دنیا مهم نیست مهم روزگار اون دنیاس
    خدای من و شما همه جا هست عزیزم فقط کافیه با چشمه دل نگاه کنی تا ببینیشتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    خوده منم هنوز نابینام 
    یا گزینه 0یا گزینه 9
    پاسخ:
    جیگر:

    همون گزینه0بهترهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    کلاه قرمزی:) درست انتخاب کن داداشیتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    2
  • مریم پیروی
  • به نظر من1 و2 و3عالیه
    من که خودم 2 هستم.
    پاسخ:
    ببعی:)منم موافقم البته به شرطها و شروطها
    فقط6
    2چون حجاب کامل یعنی چادر
  • جیــــگــــــر:)
  • تعـــــــــــــــــــــــــادل گزینه 3 را می پسندم
    سلام عیدمبارکتون مبارک تر .
    باید دید حجاب رو در چی می بینیم و البته که یک از همه بهتر و بهش رسیدن و حفظ کردنش از همش سخت تره. حجاب فقط ضمن پوشوندن که نیست عدم جلوه گری رو هم شامل میشه 2 و 3 شیاد حجاباشون کامله اما مورد دوم توش رعایت نیست.

    8


    پاسخ:
    ببعی:) بعله....خسته نباشی دلاور

    ببعی جان الان ساق دست گفتن داشت گلم؟؟
    بقیه مسائل حله که اومدیم سر صحبت درمورد چادر دیگه....
    پاسخ:
    ببعی:) امر به معروف ونهی از منکرتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    آخه شماره 2 ساق نداشت


    شماره 3 چون خودش راحت ره جلوی چادرش زیپ داره و دستاش بیرونه
    برا جوونا مناسب تره
    پاسخ:
    پسر خاله:همینطوره
    عیدتون مبارکتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    سلام
    شماره 1، 2  ، 3 اول حجاب کامل دارن
    اما من شماره یک رو می پسندم
    در ضمن شماره هفت و هشت هم طوفانی هستن
    پاسخ:
    پسر خاله:سلام
    نه اقا من به شدت تکذیب میکنم شماره 7-8 هیچ گونه ارتباطی با ما ندارندبرای مشاهده کلیک کنید
    شایعه استتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

    ببعی:)خخخخ دم پسرخاله گرم

    1
    تعادل بهتره 3
    پاسخ:
    پسر خاله:قطعا همین طورهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • سیدحسن هاشمی
  • 1
    3
    یه چیز دیگه موند:ساق دست فراموش نشه
    من خودم بسته به موقعیت جز1تا3هستم اما 1رو بیشتر دوست دارم
    پاسخ:
    ببببعی:هرکی یه سلیقه ای داره

    یه چیزی موند روسری شماره2 هم باید جلوتر باشه و ابرو هارو بپوشونه
    اسلام میگه چادر واجب نیست بنابراین از 1تا5 با اسلام مشکل نداره اما چادر حجاب برتره پس 1تا3 بهتره
    اما من هر3تارو تجربه کردم شماره 3 از بقیه بهتر نیس
    شماره 1 هم چون چادر ساده است باعث میشه گاهی اوقات اندام بدن دیده شه
    اما شماره2 چادر گشاده و اندام دیده نمیشه البته من با شماره 2 موافق نیستم چون چادر باید جلوتر باشه در اون صورت اون حجاب قابل قبوله

    چشم!

    ببخشید که بی احترامی شد.

    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) نه بابا چه بی احترامی خواهش میشهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

    منم فک میکنم 5 مناسبه.البته بااجازه ی دوستان

    پاسخ:
    ببعی: توی 5 اندام بدن معلوم میشه!!!

    نظرات من چرا تایید نمیشه؟

    مشکلی داره؟

    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) اندکی صبر داشته باش خوووتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    درسته اولی نیمی از صورتشم پوشونده ولی دومی و سومی هم حجابشون کامله وفقط گردی صورته که دیده میشه که اونم مشکلی نداره.
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) هر کی یه نظری داره

    بنظر من تا5 همه حجابشون کامله حالا بستگی ب شرایط و مکانی ک قراره بری داره حالا از یک و دو زیاد خوشم نمیاد ولی شماره5فک کنم ی حجاب کامل رو داره مشکلی هم نداره جایی از تنش هم عریان نیست
    پاسخ:
    پسر خاله:)
    متینه
    نظر شما:)
    1 و شاید هم صفر
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) آره به نظره منم بعضی جاها حتی باید صورت رو هم پوشوند

    1و2و3 باهم فرق زیادی ندارند همشون حجاب کامل رو نشون میده.

    من2 رو قبول دارم.

    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) به نظره من فقط یک حجابش کامله 

    اگه شیطون بازی در بیاریم خب 8! هههههههههههههههههههههه

    نه شوخی نمودیم؛ فقط یک!

    البته گاهی دو و سه هم مورد قبولن ولی یک یه چیز دیگه ست!

     

    3

     

    1
    1 و 2 و 3 مورد قبوله و
    البته که یک کامل تره
    حالا اگه شرایط جامعه از این کثیف تر  و نگاه های هرز از این عمیق تر شد من یک را با پوشش کامل صورت قبول دارم و نه کمتر
    سلام شماره یک

    چون به نظرم کسی که به اندازه کافی از دین اسلام _ تشیع _ اطلاعات داشته باشه این نوع پوشش رو انتخاب می کنه!!!
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) منم با شما موافقم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی