مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

کدوم ساختمون

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

اگر گفتین  کدوم ساختمون جلو تره یه جایزه دارین .....

لالایی بابا جون...

شیوه جالب تدریس در فرنگ !

خوب بچه ها سریع یادداشت کنید می خوام پاک کنم ....

چی میشد یکی هم به من از اینا بده ، به اسباب بازیشم راضیم به خدا

هدیه روز مرد .... خانوم ها یاد بگیرن ...

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه حکیمی

نظرات  (۳)

منم دیدم اجماع رو ساختمون سمت چپه پس همین نظر رو دارم

راستی قرار بود از اول مهر مرحله سوم مسابقه شروع بشه ها، نمیشه؟میشه؟من از دفعه قبل دیگه گوشیمو هنوز شارژ نکردم

خب شروع کنید خواهشا دیگه، شارژم داره ته میکشه

من این درد رو به کی بگم آخه؟

پاسخ:
دختر همسایه:
احتمالا میخوان یکم سوال سخت پیدا کنند بعد.
سلام به نظر منم سمت چپ جلوتره علاوه بر نور ساختمون خیلی تابلو بخشی از ساختمون سمت راستی پشت ساختمون چپیه قرار گرفته
پاسخ:
دختر همسایه:
بازم تبریک تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
با توجه به تابش نور آفتاب ساختمون سمت چپ جلوتره
لطفا جایزه رو بدید ما بریم کار داریم
:دی
پاسخ:
دختر همسایه:
مبارک باشه...........تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">