مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

از هر 5 ایرانی، 1 نفر از ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺭﻧﺞ ﻣﯿﺒﺮﻩ....!

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۴ ب.ظ
کـالــری چیست؟
موجودی حـرامــزاده کـه شبانه به کمد لباسهــا حمله میکند و از هـر طرف لباس درز گرفته و آنـرا تنگ می کند، نفهمِ کـصـافـــــط...!

خدارو شکر من انتی کالری دارم من به آنتی کالری میگم نفهم کصافط!!

***

 

اخبار میگه: از هر 5 ایرانی، 1 نفر از ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺭﻧﺞ ﻣﯿﺒﺮﻩ...
.
.
.این ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ چهار ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ...؟


***

یارو میره اونطرف خاکریز دستشوی کنه
توهمون حال میبینه دوتا فرشته دارن میبرنش بالا!
میپرسه : چی شده خواهر ؟
میگن : هیچی ! رو مین ریدی برادر...!!

***
 

فتوحات یک خانواده موفق ایرانی در ماه محرم

 

***

 

خدایاخدایا،پس کی این جوراب سوراخ مد میشه ما راحت شیم!!


***

یه فامیلی هم ما داریم اسمش " زرین تاج " بود ، ایشون وقتی از "مکه" برگشتن اسمشون رو به " مکینتاچ " تغییر دادن ، باالشخصه مشاهده کردم سرعتشون هم بالا رفته بود.


***

ﺧﺎﻧﻤﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ...!.

عزیزان من...!.

ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺷﻴﮑﻢ ﻭ ﮔﻮﻧﻪ ﻭ ﻟﺐ ﻭ ﺩﻣﺎﻏﺎﺗﻮﻧﻮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺩﻳﻦ..

ﺍلاﻥ ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻫﺮﭼﯽ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻴﺒﻴﻨﻴﻢ ﺷﮑﻞ ﺳﻴﻨﺪﺭﻻﺱ...
ﻫﺮﭼﯽ ﺑﭽﻪ ﻣﻴﺒﻴﻨﻴﻢ ﺷﮑﻞ ﺳﻤﻨﺪﻭﻥ...
  این تناقض رو کی میخواد پاسخ بده؟!!!!

***
 

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۴ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">