مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ســر کلاس زیست ! + ترول !

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

سر کلاس زیست بودیم، استاد عکس پای یه حیوون رو نشون داد. گفت بگو این چه حیوونیه !؟؟؟؟

گفتم آقا من چمی دونم !!! عصبانی شد. گفت اسمتو بگو تا 3 نمره از مستمرت کم کنم. کفشامو درآوردم گفتم : این پای منه ! حالا بگو کی هستم ؟!؟!؟!

 

***

 

معلم تاریخ ازم پرسید : بگو ببینم کریستف کلمب چه کار عجیب و مهمی کرد !؟؟ گفتم: بدون پاسپورت و ویزا رفت آمریکا !!!

 

***

 

رفتم پیش بابام با کارنامه ی 20 ! سفت زد تو سرم گفت: خاک تو سرت کنن با نمره ی 10 هم میشد قبول شی، حتمـــا باید انقد خودکـــــــــــــار حــــــروم می کردی ؟!؟!؟!؟! همچین بابای دست و دلبازی داریم ما !!!

 

***

 

با رفیقم کنار خیابون بودم یه تاکسی اومد گفتم سه نفر دربست . گفت شما که دو نفرید! گفتم مگه خودت نمیای ؟

 


***

 

امتحان زبان فارسی داشتیم. هیچکی نخونده بود. معلم گفت میگیرم تا چشتون دراد! وقتی وقت تموم شد گفت ناراحت نشید جواباشو میگم بنویسید جلسه بعد امتحان. وقتی جوابا رو گفت بغل دستیم گفت: آقا ! بیا واسه ما رو صحیح کن قول میدم بالای 18 بشم !!! همچین رفیقای درس خونی داریم ما !!! نه؟

 


***

 

داشتیم میرفتیم کوه. یکی از رفیقام که لکنت زبون داشت  از وسط راه شروع کرد گفت: چ ... چا ...چا ... گفتم چیه؟ دیدم نمیتونه بگه ! گفتم بی خیال مهم نیست بریم. رسیدیم بالای کوه یه دفعه دهنش واز شد گفت: چـــا .. چادرو جا گذاشتم !!!! گفتم خب میمردی زود تر بگی؟؟!؟! حالا باید برگردیم پایین بیاریم... دوباره وسط راه شروع کرد گفت : ش ... ش.. گفتم چیه !؟!؟! اینبار اگه چیزی باشه همون پایین زبونت باز میشه میگی میاریم !!! آقا رسیدیم یه دفعه زبون بی صاحابش باز شد گفت: شـــ ... شـــوخی کردم !!!  هیچی دیگه ریختیم سرش بعدشم برگشتیم خونه... همین

 


***

 

ترول :

پشیمونی دانشجویی !!! به افتخار آقا حسین

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
  • موسسه تربیتی رسانه ای اسرا

نظرات  (۱)

سلام

قبلا ی چنتا مطلب تو مایه های سایتتون تو ذهنم بود ولی دیگه نرسوندم الآن پریده! !

باشه هروقت چیزی ب ذهنم رسید سعی میکنم بگم.ولی راستش خییییییلی رو من حساب باز نکن.

موفق باشین دس جم یا حق
پاسخ:
دم شما گرم
باعث افتخار ماست
حق یارت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">