مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

کیا یادشونه؟

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

یادش بخیر ….. بچه که بودیم میرفتیم از این بستنی ها میخریدیم بعد وقتی تموم میشود با قیچی گوشاشو میبردیم باهاش فوتبال بازی میکردیم

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۶)

vay are yadame :(
پاسخ:
کلاه قرمزی:) آفرین که یادته 
نیمباز روم برازجانن[لبخند] بیاین در خدمتیم
کی یادش میره/نیمباز روم برازجانن[لبخند] بیاین در خدمتیم

حالا که دیدی ما گرفتیم اونم دووووووووتاااا !

تازه دست پایین گرفتیم، مشتری شی!

آره داداش!

 اولا می خواستم بگم اگه ویراستار می خواین ما هستیم. آخه من پنج سال ویراستار بودم.
دوما من نفهمیدم شوما برا چی به من می خندی؟ کلاه قرمزی غلط می نویسه شوما به من می خندی؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) من هیچ وقت غلط نمینویسم تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
هر چیزی کلاه قرمزی بنویسه درستهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
افتااااااااااااااادتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
دیگه نبینم کسی از من غلط بگیره هااااااااتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
گوشاشا نه گوشاشو
پاسخ:
جیگر: میگم شما فقط غلط املایی های مارو میگیریا تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">