مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یاد دهه هشتادی ها

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

سلام دیدم عکس دهه هفتادی و شصتی و پنجاهی گذاشتیم

گفتم فقط دهه هشتادی کمه

دهه هشتادی ها برای یادآوری خاطرات به ادامه بروید

راستی ممکنه به زودی دهه نودی هم گذاشته شود

این کارتون رو یادتونه؟گیسو کمند

همه ی دخترا آرزوشون این بود که اندازه ی گیسو کمند مو داشتند.

باربی رو چی؟خودم شخصا تموم ستش رو داشتم!

با این دستگاه هم کار مامانمون راحت شده بود!

خیاطی رو هم که با این یاد گرفته ایم

این نامرده هم بدجوری صدامونو تقلید میکرد

این بازیه هم برای معصومان اوایل دهه هشتاده.مثل خودم

خوب امیدوارم لذت برده باشید

خدا دهه نودی ها رو به خیر بگذرونه.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه حکیمی

نظرات  (۹)

یادش بخیر
دهه هفتاد سنگینه هضم من برات ؟
بکش کنار . مرسی فدات
فقط دهه هشتااااااااااااااااااااااااااااااد
باریکلا ! .....! به به !
اصلا من عاشق سایل و ابتکارات گودزیلا های دهه هشتادیم .
در ضمن من همون گودزیلایی ام که شما دهه هفتادیا و شصتیا ازش دستش می نالین........!

من که اون موقع موبایل نداشتم.خیاطی هم بلد نیستم.7یا8تا باربی اونم یکسن داشتم فقط 2تاش بچه بودن.باکراش هم بازی نکردم تا حالا.موهام هم اونقدر بلند نبود که مامانم گیس کنه چون 2ماه2ماه موهام رو کوتاه می کردم. مطمعنی اینا برای دهه نودیا نیست؟

من خیاطی رو از مامانم یاد گرفتم ارزومم این بود که موهام مثل گیسو کمند بلند شه  ست عروسک باربی  دارم بافتنی هم که پارسال یاد گرفتم  شما متولد چه سالی هستی؟

پاسخ:
جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

من خیاطی رو از مامانم یاد گرفتم ارزومم این بود که موهام مثل گیسو کمند بلند شه  ست عروسک باربی  دارم بافتنی هم که پارسال یاد گرفتم  شما متولد چه سالی هستی؟

پاسخ:
کلاه قرمزی:) اووووووووخی چقده مامانی شماااااتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
من دهه هشتادیم ولی من نه باربی داشتم نه خیاطی نه بافت
پاسخ:
جیگر: آفرین به شماتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
کراش برای دهه 70 هستش دوست گرامی..
از سه تای اولش اصلا خوشم نیومد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">