مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یه بار بابام بهم شک کرد...

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

میدونید بدترین موقع زندگی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی سر امتحان فیزیک هستی ، بعد میبینی که رفیقات دارن با ماشین حساب کار میکنن ! و تو حتی نمیدونی که کدوم سوال با ماشین حساب حل میشه !!!!!!!! خداییش اینجوری نیست ؟!؟!!؟!؟

 

محققان پس از سالها تحقیق به این نتیجه رسیده اند : اولین زن فاسد مادر شنگول و منگول بود که سه تا بچه داشت (شوهر نداشت) و هیچ وقت خونه نبود !!!! (تا حالا به این دقت کرده بودید؟!؟)

 

آخر مرام اس ام اسی !!!!

 

آقا ما تف شما آبشار نیاگارا ! ما بد بخت فقیر شما کوروش کبیر ! ما واشر شما ارباب حلقه ها ! ما طرح مسکن مهر شما برج العرب !ما مینیموم نسبی شما ماکسیموم مطلق ! ما کویر لوت شما جنگل بلوط ! ما 20:30 شما BBC ! آقـــــا اصلا ما قیــــژ قیـــژ دایال آپ شما امواج وایرلس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خلاصه دوست داریم !!! خداییش لایک نداشت ؟؟؟؟!!

 

 

به رفیقم میگم اگه سردت بشه چیکار میکنی ؟ میگه میرم نزدیک بخاری ! میگم اگه خیلی سردت باشه چیکار میکنی ؟ میگه به بخاری میچسبم !! میگم اگه خیلی خیلی خیلی سردت باشه چیکار میکنی؟؟ میگه خب معلومه بخاری رو روشن می کنم !!!!!

 

 

بقل دستیم ازم پرسید تو کجا به دنیا اومدی ؟؟ گفتم تو بیمارستان !! گفت : آخــــی ! مریض بودی ؟؟؟؟؟؟ (همچین رفیقای باهوشی داریما !)

 

 

یه بار بابام بهم شک کرد. بهم گفت : هـــــا کن ببینم !! ها کردم . سفـــت زد تو گوشم ! گفت کره خر دختر بازی میکنی ؟؟؟!؟!؟!

 

 

یه بار رفیقم اومد پیشم. دیدم ناراحته ! گفتم چی شده ؟!؟ گفت پول انداختم توی صندوق صدقات... گفتم خب اینکه ناراحتی نداره! گفت آخه بعدش که سوار شدم اصلا حرکت نکرد ....

 

 

آقا یه بار با احساسات زنمون بازی کردیم سه هیچ باختیم !!!!!!! (خداییش این بازی کردنه از کجا اومده ؟!؟!)

 

دوست دختر دوستم ازش پرسید از چه لبی خوشت میاد هانی ؟؟؟!!! رفیقمم نه گذاشت نه ورداشت گفت : از لـــــب جــــــــوب !!!!!!!!!!!!

 

 

بابای رفیقم مرده بود . خبر نداشت. با دوستم رفتم بهش گفتم ببین علی جان این حادثه ایه که برای همه پیش میاد ... متاسفانه بابات مرد ... بعد در اومد گفت : نه !!! یه چیزی شده شما نمیخواید به من بگید ..... (همچین رفیقای باهوشی داریم ما !!)

 

 

 

آیا میدونید آرزوی این جوجه تیغی چیه ؟؟؟!!

بقــــلــــــم می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

کی گفته جوجه تیغی زشته ؟؟؟! این طفل معصومو نگا ! واقعا کی حاضره بقلش کنه ؟؟ بگید معرفیتون کنیم بهش !!

بلکه اینم به آرزوش برسه !!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • موسسه تربیتی رسانه ای اسرا

نظرات  (۶)

چشم از این ب بعد دیگه شوخی نمیکنم ولی درکل خیلی خوب بود
پاسخ:
مدیریت : تشکر از حسن توجه شما


این پستت خیلی حال کردم خدایی خیلی باحال بود اون جوجه تیغی رو من فک کنم تو تهران دیدم این حسین داشت خودشو واس ی دختره لوس میکرد شده بود شبیه این جوجه تیغیه خخخخخخخخخ چ شباهتی
اون بابام دهنمو بو کرد خیلی باحال بود خیلی خندیدم
پاسخ:
اقا مهران با توجه به اعتراض مخاطبای سایت
از این به بعد لطفن کم تر کل کل کنید

لطفن رعایت کنید

درغیر اینصورت از نمایش نظرات شما معذوریم


با تشکر مدیریت سایت
  • میم مثل مجری(سید علی ضیا جواهری از کاشان)
  • سلام اول ممنون از حضورتون در وبم دوم مدیر وب سید نیستن  .ولی خوب تاجایی که بتونیم حرفای کاربرا رو به ایشون میرسونیم. سوم ایشون مث مردم عادی برخورد میکنن همه یه تیکه کلامی دارن .اگه ایشون هم چیزی میگن به قصد توهین نمیگن این برداشت مخاطبه .برای اینکه مهمون احساس راحتی بیشتری بکنه ایشون با مهمونا شوخی زیاد میکنن البته نه به قصد توهین خوشون این رو همه جا گفتن که قصد توهین به هیچ کس وهیچ صنفی وهیچ کس در هیچ پست ومقامی ندارن.

    بازم ممنون از حضورتون منتظر حضور پر شور شما هستم.

    پاسخ:
    فامیل دور : ممنون از حضور گرم شما
    سلام:همه اینها که گفتین درسته ماهم هم خودشون و هم اجراشون رو دوس داریم که گفتیم
    انشالله که موفق و پیروز باشند
    دوتای اولی با لب جــــوب خیلی باحال بودن
    دستت درد نکنه پسرعمه زا
    پاسخ:
    ببعی: از طرف پسر عمه زا میگم خواهش میکنم :d:

    از طرف خودمم خواهش میکنم

    :4lqqtqv:

    پسر عمه زا :
    آقا یکی بیاد این نویسنده ها رو جمع کنه ! پستای منو جواب ندید کصافطا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من حاضرم ، منو بهش معرفى کنید
    طفل معصوم گناه داره اشکم دراومد
    پاسخ:
    فامیل دور : گریه کن سبک شی خواهر

    پسر عمه زا :
    هوی فامیل دست نذاره نامحرمه !!!!!!!!
  • فخرالزمان!!
  • خخخخخخخخخخخخخ.

    باحال بودن..

    پاسخ:
    جیگر:
    خخخخ
    باحالی از خودتونه:::dsds::

    پسر عمه زا :

    آقای جیگر این وسط چیکار میکنی !×!؟؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">