مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یکی از فانتزیام

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۰۰ ب.ظ

به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم
که واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم میخندم
تازه آخرش هم از خودم میپرسم: جان من!؟
***
یکی از فانتزیام اینه که برم قهوه خونه بعد یارو بپرسه قلیون میکشی ؟ بعد من با یه لبخند تلخ بگم : قلیون واسه سوسولاس ما یه عمره از زمونه میکشیم ! بعد توی دود قلیونای قهوه خونه محو بشم ...

***

مطمئنا یکی از قانونای زندگی من تو آینده اینه:
روز جمعه؛ غذاپختن، ظرف شستن و جارو کردن خونه با آقای خونس
خانومم باس لم بده و استراحت کنه، در طول هفته به اندازه کافی زحمت کشیده...(فداش بشم :دی)
گفتی زن ذلیل، دماغتو از تو صورتت حذف میکنما:))))))))))

 

بعضی از پسر ها رو که میبینم
دلم میخواد بهشون بگم....
هی خانوم کدوم ارایشگاه میری؟؟؟؟

***

تصویر:قیافه امون وقتی جواب سوالی رو بلدیم !:D

سوال

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱۰)

  • زهرا شفیعی
  • خب چرا ناراحت میشی ):
    باشه اصن نخواستم
    خب یه کم توضیح بده قواب داره بزار تو هم مفید باشی (:

    پاسخ:
    الان که عضو شدی دیگه چه فایده اسمتو میگی
    خب تو کدوم بخش کمک میخوایی؟
    بعدم دارم میرم
    بگو راهنماییت میکنیم بعدا
    حسین این سیستم بیان چیه چطوریه من عضو شدم ولی هیچی ازش نمیدونم):
    پاسخ:
    میخواستم برات دعوت نامه برفستم
    پ چرا نگفتی اس و فامیلو؟
    همه چیز کاملا روشنه هر جا کمک خواستی بگو
    میدونم همه بهم میگن
    من بلت نیستم بیام یاهو
    پاسخ:
    به من چه
    آها فکر کردم زبونت از کار افتاده
    خدارو شکر سالمی
    دیگه عقلت مشکل داره ازش کار نمیکشی داداش زبونت سالمه ازش استفاده کن
    پاسخ:
    خدایی دارم میخندمو بهت جواب میدم
    خیلی باحالی
    الان قهری آیا
    آخه ساکت شدی
    باشه بابا من رفتم
    خدافظ
    پاسخ:
    نه بابا
    ما موقعی این سایت رو زدیم به همه جاش فک کردیم
    اه انقد حرف زدی یادم رفت اصن واسه چی اومده بودم
    اومده بودم دعوتتون کنم برای این روزهای آخر سال بیاین وبلاگم یه دلنوشته برای امام زمان بنویسید
    داداش حسین تو هم بیا از آقا بخواه آدم بشی شاید فرجی شد داداشی
    پاسخ:
    چقد تو پر رویی دختر
    مگه من یه جا نبینمت...........
    این عکس حسینه وقتی درس خونده
    پاسخ:
    گیر دادی هااااااااااااااااااااااااااااا
    استاد عرفان  و  معرفت بی زحمت منو به شاگردی قبول کن!!! :دی

    استاد خواهش میکنم :دی

    (احساس این فیلم های رزمی وقتی یه شاگردی کلی منت استادشو میکشه تا قبولش کنه بهم دست داد :دی)

    پاسخ:
    هان؟
    asheghetam
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    ما هم به شما بازدید کننده گرامی علاقه خاصی داریم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">