مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

95 درصد هویج

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

یارو خرش می میره ، مردم میگن بریم برای شوخی بهش تسلیت بگیم

وقتی میرن طرف میگه : اصلا فکر نمی کردم خر من این همه فامیل داشته باشه !
 
من موندم حضرت نوح کجا زندگی میکرده که همه نوع حیوون اونجا بوده
بابا خب مثلا پنگوئن و زرافه و خرس پاندا که تو یه اقلیم نمیگنجند.
یا اینکه سر راه رفته قطب شمال و چین؟!!
احتمالاً هماهنگ کرده مثلاً فلان ساعت سرِ کانالِ سوئز باشید ...!!
واقعنا تا حالا بهش فکر نکرده بودم
دختره پیغام گذاشته پسر خوب مثه جا پارکه ......مگه پیدا میشه :|
حالا فرضا پیدا شد
کدومتون پارک کردن بلدید؟:|
والا
پــــــــسر : عشقم رمز فیسبوکت چیه ؟!
 
دخــــــتر : تاریخ روزی که باهم دوست شدیم !
 
پـــــــسر : بیخیال من بهت اعتماد دارم عزیز دلم !!!!! :)))))
ﻫﻤﻪ ﯼ ﭘﺴﺮﺍ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺴﺘﻦ
.
.
 
.
.
ﻭ ﺑﻪ ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﯼ ﻋﺰﺭﺍﺋﯿﻠﯿﺎﻥ ﻭ
ﺍﺑﻠﯿﺴﯿﺎﻥ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯽ
ﺷﻮﻧﺪ. ........
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺟﯿﻐﻐﻎ ﺩﺳﺖ ﺳﻮﻭﻭﻭﺕ
ﻣﻮﻭﻭﻭﻭﻭﺝ ﻣﮑﺰﯾﮑﯽ ﻭ ﺣﻤﺎﯾﺖ
(((((= ~~~~~~
شبکه جام جم، داره اذان به افق لس آنجلس پخش میکنه،
مامان بزرگم میگه :اذان تهرانه ؟
میگم :نه لس آنجلسه!
میگه : ۲ زار اگه شعور داشتیا، با اذان شوخی نمیکردی :|
 
دیگه باید برم دنبال خانواده واقعیم.... :|
 
ﺍﺩﺩ ﻟﯿﺴﺖ ﭼﯿﺴﺖ؟
.
.
.
.
.
ﻓﻬﺮﺳﺘﯽ ﺍﺳﺖ ﺷﺎﻣﻞ 95 ﺩﺭﺻﺪ ﻫﻮﯾﺞ ﻭ 5 ﺩﺭﺻﺪ ﺩﻭﺳﺖ |:
 
چیزی که تو فروشگاه ها رو وسایل نوشته:
 
لطفا دست نزنید
 
چیزی که من می خونم:
 
وقتی کسی حواسش نیست دست بزنید !
 
خعلی حال میده...
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه حکیمی

نظرات  (۳)

همونی که هفت تا لیوان خالی داشتیم و پر و نصفه!
پاسخ:
جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

سلام

چون پست ثابت، قسمت نظرات نداره اینجا میگم؛ ببخشید

ولی ما اعتراض داریم، آبگوشت نیاز داریم

چرا یکی از جواب های اینجانب رو اشتباه گرفتین؟

خب چیستان خودتون دو تا جواب داره، سری قبل هم یه همجین مشکلی داشت یکی از چیستان ها که خدا رو شکر توجه کردین

تقاضا داریم این بار هم رسیدگی بشه

سووووووت شیتیل هم پیش ما محفوظه سووووت

پاسخ:
کدوم ؟

بررسی میشه
کانال سوئز رو که همین چند صد سال پیش کندن! وگرنه دریای سرخ (زیریش)، خلیج عربا بودش! 
پاسخ:
جیگر:عجبتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">