مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

google gravity

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ

ینی فک کن این آدرسو بذاری صفحه پیش فرض یکی که از کامپیوتر قد بزم نمیفهمه

یه لحظه قیافشو تصور کن

GOOGLE.com

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۸)

  • روبیکا برای کامپیوتر
  • عالی بود ممحمدد جان 
    سلام
    ههه...پسر عموی من!!!!!
    چی رو بذاری صفحه پیش فرض به منم بگید
    حرف نداش گلم خیلی باحاب بود
    خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللی مسخره
    پاسخ:
    جیگر: نظر لطفتونهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
     خیلی قشنگ بود. دمت گرم. من صفحه پیش فرضش کردم. تا مادر و برادران گرامی را اسکل بنمایم :))))))
    پاسخ:
    جیگر: قابل شوما رو نداشتتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • حسن امکانی
  • آقا حسین چی شد مثل اینکه به نظر من رسیدگی نکردید
    و به درخواست من نمیخواید عمل کنید
    آره
    پاسخ:
    چی بود درخواستت دوباره مطرح کن
    شرمنده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">