مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

انواع آدما

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

خیلی دوسش دارم میمیرم براش عاشقشم ولی نمی تونم بهش بگم
هر روز برای دیدنش لحظه شماری می کنم وقتی می بینمش از خوش حالی بال در میارم
فقط من اینطور نیستم خیلیا اینطورین فک کنم فهمیدین منظورم کیه آره منظورم

.

.

.

.

.


باب اسفنجیه!
طرفدارای باب اسفنجی نشون بدین ما چنقده باب اسفنجی رو دوست داریم

شمام وقتی تو تاکسی یا ماشین مردم یه آهنگو می شنوید کلی باهاش حال می کنید ولی وقتی خودتون تو خونه همون آهنگو می ذارید روی اعصابه یا فقط من ایجوریم؟

آدما کلا سه دستن :
یا منو دوس دارن
یا دوس دارن منو دوس داشته باشن
یا اصن آدم نیستن
یه همچین آدم احترام گذار به سلایق مختلفی هستم

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فاطمه میم

نظرات  (۲)

آی حرف دلمو زدی عاشقتم باب اسفنجی جون وصد البته پاتریکو سندی و اختاپوسو عاقای چرخنگ ببخشید خرچنگ
پاسخ:
جیگر: بهله بهلهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ایول منم باب اسفنجیو خیلی دوس دارم اما صدای اقای حاجی عبداللهی بیشتر از همه بهش مخورد
پاسخ:
جیگر: اوهوم موافقمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">