مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

بهترین دفاع حمله است

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

صبح رفتم از وانتی نیم کیلو گِل خریدم دیدم عه وسطش سبزی هم داره !!

***

یه بارم زنگ زدم خونه دوستم باباش جواب داد منم الکی گفتم
منزل جعفری اومد زرنگی کنه گفت بفرمائیدبا کی کار داشتید ؟ !!
گفتم مرتیکه آشغال غلط میکنی پول نداری توحسابت چک میکشی
یا تاظهرپول میریزی حساب یادهنتــــــو سرویس میکنم مامور
میارم جلبت میکنم
همینجوری که داد میزدم دیدم مییگه عاقا بخدا حواسم نبود ، اشتبا
گرفتید منزل جعفری نیس یهو گوشیو قطع کرد ))))))))))):
بیخود نیس میگن بهترین دفاع حملس !!!:

***

یه پسر عمو دارم 15ـ16 ترمه داره میخونه , هنوز درسش تموم نشده...
.
.
لامصب دیگه جزو اموال دانشگاه محسوب میشه :|:|:))=))=))

***

یکی ازفانتزی هام اینه که:
.
.
.
دوست دخترم بره سمت افق و گم بشه دیگه برنگرده!:)))
اصن هرسمتی میره بره محوشه فقط برنگرده!!:D

***

یکی از مزیت های 206 اینه که نمی تونی بفهمی طرف مایه داره یا معمولی:))):D

***

دیگه از کلیپس گذشته
بعضی از دخترا در حال ساخت مسکن مهر رو
سرشون هستند.
والا بخدااااااا

***
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

این اخری عالی بود.
پاسخ:
جیگر:سپاستـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">