مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تست هنر

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

ﻧﻴﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻣﻦ
ﯾﻨﯽ ﺧﺎﺍﺍﺍﺍﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ... ﺗﺎﺑﺴﺘﻮنم ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﺧﺒﺮ ﻣﺮﮔﺖ ﭘﯿﺪﺍﺕ ﻧﺸﺪ
ﺗﻮ |:
ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻭﻧﻢ ﮐﯽ ﻣﯿﺎﯼ ﻭﺳﻂ ﺍمتحانای ﺗﺮﻡ.
ﺯﻧﺪﻩ ﻧﯿﺎﯼ ﺍﯾﺸﺎﻻﺍﺍﺍا
:(((:))

***

تست هنر : اولیین هنری که پس از دیدن چهره آرایش کردن پسران امروزی به ذهن شما متبادر میشود چیست ؟

الف)مینیاتور

ب)صافکاری ، بتونه کاری و نقاشی اتومبیل   

ج) آسفالت کوچه بغلی   

 

د)من به ناموس مردم نگاه نمیکنم !

اینم نه  به افتخار دخترا بلکه به خاطر خاک توسری بعضی پسرا!!!

***

اولین باری که از سر کلاس دانشگاه 
منو انداختن بیرون واسه این بود که ماژیک نمینوشت
استاد گفت :
چرا این نمینویسه ؟ 
منم گفتم دکمه شو بزن ...
استاد دو ثانیه به ماژیک نگاه کرد

بعد دیگه هیچی من خودم رفتم بیرون !!!

 ***

ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ
ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼﺑﯿﯽ ﭼﯿﺰﯼ
ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮﺳﺮﺵ ﭼﺎﺭﺗﺎﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ
ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ

***

ﺳﯿﺮ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺎﻡ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ:
۱.ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺑﺰﺭﮒ

۲.ﺷﯿﻄﺎﻥ ﮐﻮﭼﮏ

۳.ﺷﯿﻄﻮﻧﮏ

۴.ﺷﯿﻄﻮﻥ ﺑﻼ

۵.ﺟﯿﮕﺮﻃﻼ

6.بلا مرده..!!

***

ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺣﺎﻻ ﺑﺎ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﯿﻢ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺁﻣﺪ ﮐﻨﯿﻢ


ﭼﯽ ﺑﭙﻮﻭﻭﻭﻭﻭﺷﻢ !؟i/icons/ss109.gif
***
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۲)

دیروز روز دامپزشک بود
پاسخ:
جیگر: آهان بله پس تبریکتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
عاغا دیروز روز من بودا. یه تبریکی . چیزی اخه.
پاسخ:
جیگر: واقعااااااااااااااااااااااا؟!تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
تبریک تبریکتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">