مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خدا منتظرمه

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ

سلام

فاطمه هستم (شراره سابق ) اهل مشهد بی حجاب بودم در حد تیم ملی، اهل موسیقی و ... البته خونوادم هم توجهی به دین ندارند و مقید نیستند.

یک روز یکی از دوستان هم دانشگاهیم اومد پیشم و گفت فردا شب خونمون هیئته میای؟

گفتم نه همچین دعوتم کردی فکر کردم پارت..

گفت: آدرسو sms می کنم اگه خواستی بیا.

نمیدونم چی شد شب هوس هیئت رفتن زد به سرم.تو هیئت زیارت عاشورا خواندند و نوبت به سخنرانی رسید میخواستم برم (چون از شیخا خوشم نمیومد) دوستم گفت چند دقیقه بشین بعد برو.

گفتم باشه ولی نمیدونم چی شد که 40 دقیقه نشستم و گریه کردم و دوست نداشتم برم. عجب سخنرانی و عجب شیخی.تا حالا کسی اینقدر روم تاثیر نگذاشته بود حجه الاسلام سنجرانی یکی از سخنرانهای خوب مشهد بود بعدا که از دوستم پرسیدم چون برادر ایشون از دوستان حاج آقا بودند گفت سخنرانیها و مناجاتهای ایشون خیلی تاثیر گذاره . احادیث عجیبی درباره ی توبه و بازگشت گفتند. هنوز جملاتش یادمه خدا می فرماید: اگر بندگان گنهکارم بدانند که چقدر مشتاق و منتظر برگشتنشان هستم از شوق می میرند.

خدا منتظرمه ...

هر چی میگفتن گویا شرح حال من آلوده بود و هم از زشتی گناهان ما میگفتند و باز از رحمت خدا

سخنرانی حاج آقا تموم شد میخواستم ببرم پیش ایشون و سوال کنم که چیکار باید بکنم ولی خجالت کشیدم.

رفتم خونه تو حال خودم بودم. رفتم توی اتاقم و تا چشمم به عکسهای خواننده ها افتاد همشون رو پاره کردم بعد سی دیهای مبتذل رو خش خشی کردم و ...خلاصه اون شب گذشت ولی خیلی حال و هوای عجیبی داشتم یادم نمیره که با گریه خوابیدم.

از همون موقع دیگه موسیقی گوش نکردم فرداش شروع کردم به نماز خوندن، دلم می خواست چادر سرم کنم ولی برای چادر خیلی میترسیدم که نتونم در برابر حرفهای خانواده و دوستانم بایستم در نهایت دانشگاه که رفتم به یکی از بچه هایی که اهل حجاب بود قضیه رو گفتم که خدا خیرش بده با کمال خوشرویی و مهربانی منو دلداری داد و گفت : امتحانهای سخت خدا مدرکش خیلی معتبره پس مقاومت کن و با یک اراده آهنین حجابت رو شروع کن.

یک هفته طول کشید تو اون یک هفته مانتویی بودم ولی چه مانتویی! رنج می کشیدم بعد از یک هفته با همون دوست خوبم چادر خریدم و سرم کردم.البته روز اول چادرم رو دم در خونه در آوردم ولی فرداش دیگه دلمو زدم به دریا و رفتم خونه.

اولین روزی که از دانشگاه با چادر رفتم خونه جالب بود. مادرم گفت: چیه قراره جایی استخدام بشی که چادر سرت کردی؟ گفتم نه میخوام همیشه چادر سرم کنم که فکر کرد شوخی می کنم و تحویل نگرفت. ولی بعد از مدتی که همه فهمیدند من عوض شدم (بقول خودشون دیوانه شدم،) هر چی مخالفت کردند فایده ای نداشت مقنعه چانه دار و الان هم که نقاب به لطف خدا

دانشگاهم که همه تعجب کرده بودند حتی بعضی از اساتید هم متاسفانه کنایه گفتند. مجبور شدم با بعضی از رفقا هم کمتر ارتباط داشته باشم تقریبا تنها شده بودم ولی دو تا دوست خوب برام مونده بود یکی همون کسی که رفتم خونشون هیئت که ایشون هم از تحول من متحول شده بود(البته دختر خوبی بود ولی گهگاهی  کارهایی ازش سر می زد که خوب نبود مثلا بلند بلند خندیدن یا موسیقی یا همین سبکبازیها ولی بعد از داستان من او هم کاملا عوض شد) و دیگری همون دوستم که گفتم منو تشویق کرد برای چادر.

حدودا یازده ماهه که چادری ام به نظرم مهمتر از هر چیزی اینه که اول نگاه آدم عوض بشه نه لباس. من عمری بدون چادر بودم و هیچ نگرانی و خجالتی هم نداشتم ولی چون فکر و نگاهم عوض شد و با خدا آشتی کردم حتی اون چند روزی که توبه کرده بودم ولی بدون چادر بودم از خودم بدم میومد و رنج می کشیدم.چادر بهترین حریمه برای زن پاک و عفیف.

سعی میکنم جلساتی که سخنرانان خوب داره برم و استفاده کنم.همه میگن شراره دیوانه شده و به نظرم راست میگن. الان تازه فهمیدم که چه خبره 

الان هم حجابم بهترین پوشش عالم یعنی چادر مشکی است و قبلا اگر در مهمونی یا جشنی کسی رو با چادر میدیدم چندشم میشد ولی الان با عنایت خدا به چادری بودنم افتخار می کنم.الان هم همه با تمام فوا مخالف چادر پوشیدنم هستند و انصافا من مایه آبروریزیشونم ولی کیف میکنم ار این جور آبروریزیها.

جمله ای که زیاد گفتم به مخالفان و باز هم میگویم:

اگر هزار بار مرا با شکنجه بکشند که قدری چادرم را شلتر بگیرم(وای به حالی که بگن بی چادر باش) میمیرم و تن به این ذلت نمیدهم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ
  • فاطمه حکیمی

نظرات  (۷)

  • فدایی فرمانده
  • جالب بود خدا قوت واسه ماهم دعا کن امیدوارم خانوادت هم کم کم بیان سمت تو 
    یه سوال محدثه خانوم چرا میگی تغییر ظاهری عزیزم روح و جسم از هم جدا نیستن اگه تو ظاهرت تغییر کنه پس حتما باطنت قبل از اون متحول میشه(درست همون طوری که فاطمه خانوم با سخنرانی متحول شدن)تغییر ظاهری انتخاب چادر با دلیل و از ته دل نیست بلکه تقلید پوشیدن اون بدون دلیل و مدرکه

    سلام علیکم بنده دارم مطالب جمع میکنم که تو روستامون درباره حجاب یه مستند درست کنم و از مطالب سایتتون استفاده کردم البته این نظر رو برای این گذاشتم که به نوعی از شما اجازه گرفته باشم .

    و این که مطلب بالا بسیار عالی بود

    و من خودم یه پسرم و از بد حجابی بیزارم و به اون دسته از خانومایی که چادر میپوشن و حجاب دارن میگم من به عنوان یه پسر ایرونی و مسلمان به همه ی خواهرانی که چادر می پوشن میگم  با تمام وجود به داشتن خواهرانی مثل شما افتخار میکنم و میگم که شک نکنین دل آقا امام زمان و رهبر و امثال من رو خوش میکنین ان شا الله شفیعتون تو قبر و قیامت حضرت زهرا س باشه و با حضرت زهرا س محشورشین

    خدا پشت و پناهتون

    موندم بعد نقاب چیکار میخوای بکنی حتما با چادر مسافرتی بیرون میری!!!گیاهان و حیوانات به موسیقی واکنش نشون میدن اونوقت تو ....دنیا میگه خنده بر هر درد بی درمان دواست تو میگی یارو حرکاتش زشته بلند میخنده؟؟؟
    واقعا کاش در شعورت تجدید نظر میکردی
    :( افرین....
    خوش به حالت..........
    پاسخ:
    جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    با سلام
    اولا خیلی عالیه سایتتون بی نقص البته اگه تبلیغاتش کمتر بشه بهتره ...
    دوما این پستتون خیلی تاثیر گذار بود و در جواب محدثه خانوم باید بگم توهین به شعور مردم خودش نوعی کمبود شعوره عزیز من...
    و اینکه رفتن به سوی خدا رسیدن را به همراه داره آسیاب به نوبت...
    پاسخ:
    جیگر: سلام
    ممنون لطف دارید...تبلیغات چی بشه؟تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    مرسی از نظر زیباتونتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    کاش به جای این همه تغییر ظاهری شعورت تغییر میکرد
    خدا اجرت وتوفیقت بده
    پاسخ:
    جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">