مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دلنوشته دختران

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ

نه تفریح میکنم نه درس میخونم نه کار میکنم معلوم نیس چه گهی دارم میخورم ..!

کیا مثل منن :((

 

   ***

 

مورچه رو انداختم تو بشقاب بیسکوییت ویفر

تکون نمی خوره

فک کنم از خوشحالی سکته کرده…

 

   ***

 

 خواب هایم بوی تن تو را میدهد .
.
.
.
.
.
نکند
.
.
.
آن دورترها
.
.
.
نیمه شب
گوزیده ای
:))))

 

   ***

 

کلاغ رو درخت پیتزا میخورد روباه گفت:

چه سری چه دمی، یه آواز بخون،
کلاغ پیتزا زد زیر بغلش و گفت :

آن موقع که گولم زدی کلاس دوم بودم الان لیسانسم !
روباه میگه:

میبینم پیر شدی پروبالت ریخته،

کلاغ تا بالهاشو باز میکنه پز بده پیترا میفته،
روباهه پیتزا رو برمیداره میگه

اوسگل اون موقع منم سرباز معلم بودم حالا استادم. :|

 

   ***

 

دلنوشته دختران مجـــــرد:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از کلاس اول خواندیم آن مرد آمد.
آن مرد با اسب آمد.
ما که ترشیدیم مرتیکه با خر هم نیامد و باز بابا نان داد!!

 

   ***

 

یه چیزی بگم همه با هم گریه کنیم ………….!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
خونه تکونی !

   ***

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">