مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نظرتون درباره این عکس چیه؟

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ
  • فاطمه میم

نظرات  (۸)

ممنونم من داشتم از چادر پوشیدن صرف نظر میکردم که با سایت شما آشنا شدم واقعا ممنونم

 

واقعا همینجوریه ممنونم
من داشتم از چادر پوشیدم صرف نظر میکردم که با سایت شما آشنا شدم باز هم ممنون
پاره ی تنم چادررررررررررررر...:)
پاسخ:
برای ما باعث افتخاره که توانستیم تاثیر گذار باشیم
میدونید به نظر من اون خانم مانتوییه لباساش اینقدر جلف و زشت و زننده و تنگ و کوتاه بود که میم متر هم پارچه نبرده بود،برای همین اینقدر ارزون بود!وگرنه مانتو شلوار روسری مثل ادمیزادم هست؛فرهنگ استفاده میخواد که متاسفانه خیلی از خانم های مانتویی ندارن و میخوان اندامشونو به نمایش بذارن...
  • کلاه قرمزی:)
  • ارزش چادرو خیلی بیشتر از این حرفاس نمیشه با پول سنجید 
    طفلی چادریه کفش نداشت دلم سوخت
    پاسخ:
    جیگر:عینک لازمی فرزندم
    همیشه لازم نیست ی چیز ارزش مادی داشته باشه که بهش اهمیت بدیم تواین دوروزمونه هم دیگه هیچ چیز اجباری نیست بخصوص چادر سرکردن یجور علاقه و از نظر من عشق میخواد که هر کسی نمیتونه این علاقه و عشق و داشته باشه

    نمیگم تیپای دیگه بده اما الان تو زمونه ای زندگی میکنیم که همه دنبال تنوعن بخصوص دخترا دوست دارن طوری باشن که تک باشن همیشه، اینقد رنگ و بارنگ شده لباسا که چادر شده ی چیز تک مگه نه؟
    پاسخ:
    دختر همسایه:
    دقیقا.انگار یه بانوی زیبایی میان اینهمه جلف.
    البته من منظورم بی حجابایی بود که خیلی بد لباس میپوشند.
    قیمتایی که نوشتین فکر کنم مال اوایل دهه شصتی چیزی باشه! الان دیگه همه چی گرون.این همه اختلاف هم بین قیمت چادر و مانتو شلوار نیست که بگیم دخترا چون چادر گرونه سر نمیکنن.چه بسا که چادر ارزون تر هم هست.از هر دو نوع لباس همه جور قیمتش هست...بعد یعنی اگه ادم روسری ارزون سرش کنه باید موهاش بریزه بیرون!!!!!اگه گرون بود حتما درست سرش می کرد؟؟؟؟؟؟این حرفا چیه آخه !!! ...  چادر سر کردن اعتقاد میخواد نه پول  ....
    پاسخ:
    جیگر: لایک
    واسه همینه که چادر سر نمیکنن دیگه چادر برا پولداراست
    پاسخ:
    جیگر: عجبتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">