مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یکی از بازدید کننده ها .... + ترول

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

 

آقا  بدبخت شدم ....

به فَــنـــا رفتم ... به فریادم برسید. دیروز کیف پولم رو زدن. کلی چیز با ارزش توش داشتم : شناسنامه و کارت ملی. کارت ماشین. کارت پایان خدمت 400 هزار تومن پول نقد، iphon5 ، یک دستگاه ریو و هزاران جوایز نقدی دیگر ......

.

.

دوستان عــمّـــم پیـــره . مراعات کنید ...

 

***

 
رفتم نونوایی. شاطر گفت آقا نون تا اینجا میرسه. گفتم دوستان خواهشاً جمع تر وایسید نون به ما هم برسه !!!
 

***

 

شما میدونید چطوریه که توی فیلمای کره ای و چینی ، این قهرمانه همیشه پشت سرشو میبینه، یه دفعه هم برمیگرده با یه ضربه ناکارش میکنه ... اون وقت ما توی دعوا پشت سر که هیچ؛ تا طرف مقابلو میبینیم متوسل میشیم به عممون ؟!!!!!!

***

 

شما هم مثل من وقتی کنار کتری وای میسی، کتری جوش نمیاد . همینکه یه لحظه میری ببینی مامانت چیکارت داره، برمیگردی میبینی نصف ظرف تبخیر شده @!!

 

***

 
استادان عزیز دانشگاه که میگید شما دانشگاهی ها باید درس بخونید. انگار تاحالا به اسم دانشگاه توجه نکردید ! دقت کنید : دانش، گــــــــــاهــــــــــی !!!×××× 
خداییش هرکی موافقه بگه !!!
 

***

 

یکی از بازدید کننده های عزیز کامنت گذاشته بود : """ خیلی عالی بووووووووووووود  """

 

جواب بنده اینه :

 

ما اصلا کلاً دست خودمون نیست... ذاتاً عالی کار میکنیم ... همه ی مطالبمون کولاکه ... خلاصه خیلی خوبیم . خیلی !!

 

و البته از تعریف کردن از خودمون هم خیلی بدمون میاد ... و اینم شعارمونه : "تــــــــــف به ر یــــــا " ! 

آره دیگه اینجوریاست ...

 

دوستانی که موافقند بگن  !!//bayanbox.ir/id/8835314675665080058?view//bayanbox.ir/id/5828062830816414450?view

 

***

 
به زن همسایمون گفتم: شما چند درصد دعاهات مستجابه؟!؟! گفت : 50% گفتم از کجا میگی ؟! گفت از خدا خواستم یه شوهر خرپول نصیبم کنه ! شوهرم خـــــر هست ! پول نداره !!!!
 

***

 
طبق آخرین پژوهش ها محققان گفته اند: یک ساعت خواب در وقت کلاس با 8 ساعت در وقت خارج از کلاس برابری میکنه !
جدا از محقق ها بروبچ هم میگن 5 دقیقه خواب وسط درس استاد (مخصوصا اگه ته کلاس باشی) لذتش از 20 ساعت خواب تو خونه بیشتره ...

***

 
من وقتی به بابام غذا تارُف میکنم !!!!
خــــــداییش اینجوری نیست ؟!؟!؟!؟!!
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • موسسه تربیتی رسانه ای اسرا

نظرات  (۲)

tnx alot man
پاسخ:
خواهش میشه man

راستش من حرفی نداشتم فقط خواستم بگم شما واقعا شادم می کنید. این روزها حال روحی خوبی ندارم. امیدوارم هیچ کس توخونه اش مریض نداشته باشه. هیچ کس مشکل نداشته باشه. من اینها رو دارم و عذاب میکشم. ولی با خوندن مطالب شما گاهی دردهام یادم میره. فقط خواستم بگم ممنوووووووووووووووووونم.
پاسخ:
سلام !
ما فقط همین برامون بسه که شما شاد باشید !!!!!!! و به همین دلیل هم داریم کار میکنیم براتون !
انشالله خدا همه ی مریض ها رو شفا بده !!! مخصوصا مریض شما رو !
کسانی که دارن این رو میخونن یه بار سوره حــــمــــد رو به نیت شفای مریضا بخونن !!

یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">