مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تهوع!

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

زن عموم زنگ زده میگه:دارم آش میپزم رشته کم دارم برو برام رشته بگیر.براش خریدم بردم دادم بهش بجای تشکر میگه:چقدر دیر کردی،چرا از این رشته ها گرفتی و…. آخر سر هم میگه خوب دیگه میتونی بری (یه تعارف نزد بریم تو آش که نه یه چایی بده بخوریم تو این سرمای زمستون) فک و فامیله داریم؟!!!

خواهرم توگوشیش اسم منو save کرده(فاتوله)!! بهش میگم:فاتوله یعنی چی؟! میگه:مخفف فاطمه کوتوله است!! فک و فامیله داریم؟!

ساعت ۶ صبح بابام ماشین رو از پار کینگ در آورد بعد داشتم در و میبستم یه دفعه بوق زد منم که هنوز خواب ۲ متر پریدم هوا بعدش گفتم چیه؟! سرش رو از پنجره آورد بیرون میگه اون چراغ پارکینگ رو هم خاموش کن من فک و فامیل داریم؟!

به دختر خالم که ۶سالشه داشتم سواری می دادم اومدم سر به سرش بذارم یهو بلند شدم نه گذاشت نه برداشت گفت: ای بابا… آروم بشین حیوون!!! دخترخاله ی بی تربیت و جوگیره دارم؟

داشتم یه آهنگ دانلود میکردم از ۳۰ دقیقه ۵ دقیقه ی آخرش بود یه لحظه از اتاقم اومدم بیرون بعد دیدم بابام اومده میگه ببخشید حواسم نبود قطعش کردم.فک و فامیله ما داریم!!!

خواستگار اومده برام ، خواهر پسره میگه برادر ما اولین بارشه میاد خواستگاری واسه همین خجالتیه. مامان بزرگ منم واسه بازار گرمی میگه دختر ما هم اولین باره واسش خواستگار میاد. فک و فامیله داریم؟ 

داداشم :اولین بار که فهمیدی من قراره به دنیا بیام،…. چه احساسی بهت دست داد؟ مامام : تهوع!…. فک و فامیله داریم…؟؟؟؟

رفتیم خواستگاری واسه داداشمون! بابا ی ما و طرف در ارتباط با کاراشون خالی میبندند باقلوا! یهو بابای دختره به بابای ما :شما ایمیل دارید؟؟!! بابای ما: نه مرسی!همه چی اینجا هست و خوردیم!!!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۱)

خدا نگهتون داره که اگه نباشین ما میمیریم از غموغصه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">